دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood

تبلیغات

موضوعات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    عکس ما
    به وبلاگ من خوش آمدید صحفه اول عکس ما را هم ببینید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    ایا عکس ما اپدیت بشه یا نه؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 431
    کل نظرات کل نظرات : 19
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 62

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 17023
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 14415
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1702
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1442
    آي پي امروز آي پي امروز : 5674
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 4805
    بازدید هفته بازدید هفته : 35416
    بازدید ماه بازدید ماه : 35400
    بازدید سال بازدید سال : 102289
    بازدید کلی بازدید کلی : 307093

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.15.174.76
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی تو هرگر و آدرس djmojtaba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    esi 68 - چرا عکس نشون نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ: از روی سرور پاک شده - 1393/6/24/djmojta
    نسترن هستم از تبریز - سلام اقا احسان خوب هستین؟من یکی از بهترین ارزوهام اینه که یه روز شما رو ببینم.خیلییییییییی دوستون دارم - 1392/6/14/djmojta
    نسترن از تبریز - خیلی دوست دارم احساااااااااااان.ارزومه یه روز ببینمت - 1392/6/14/djmojta
    نسترن از تبریز - خیلی دوست دارم احساااااااااااان.ارزومه یه روز ببینمت - 1392/6/14/djmojta
    حنانه - وب خیلی خوبی داری
    لطفا یه سری هم به من بزن - 1392/3/1
    صبا - چقدر جالب بود!!!!!!!!!پاسخ:ممنون از لطف شما - 1392/1/1
    متینه - عالی بودولی لطفابه روزرسانیش کنیدپاسخ: بروز رسانی شد دوست عزیز سعی میشه عکس های بیشتر گذاشته شه بازم ممنوناز یاداوری - 1391/12/29
    سنبل - عالی بودپاسخ: ممنون از لطف شما - 1391/11/16
    سعیده - بنیامین ت فوق العاده هستی.

    ممنونم از عکسا آقا مجتبی};-
    پاسخ:خواهش می کنم - 1391/11/11
    مهدی بابایی - سلام: - 1391/10/18

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood

 

ابتداعا لازم می دانم در مورد یک سری اهداف جدید توضیحات کوتاهی را بیان کنم. با روند پیشرفت کاربران در دنیای مجازی اینترنت و فراگیرتر شدن بازی های رایانه ای قصد داریم از این پس بازی هایی که مورد پسند کاربران هستند را در سایت قرار دهیم تا کاربرانی که به اینترنت های پرسرعت دسترسی دارند بتوانند آن ها را بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت کنند. سعی خواهد شد ابتداعا بازی ها تست شده و سپس برروی سایت قرار گیرند ؛ در اولین پست برای این دست بازی ها قصد داریم بازی بسیار جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood را پبش کش کنیم. 
بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه PC  بازی جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood عرضه گردید. پس از موفقیت دو نسخه قبلی از این بازی Ubisoft طرح جدیدی را ارائه کرد تا بازهم کاربران بتوانند با سفر در تاریخ به حقیقت هایی که در بازی گنجانده شده اند دست پیدا کنند. گرافیک این نسخه از بازی نسبت به دو مدل قبلی با پیشرفت بسیار چشم گیری روبه رو شده است. کیفیت و حرکات تمامی اجزا در بازی کم نظیر است ؛ هرچند سبک بازی به مانند نسخه های قبل است اما آنقدر داستان بازی هیجان انگیز شده که مطمئنا کاربرانی که دو نسخه قبلی را بازی کرده اند به دنبال این نسخه هم خواهند آمد. این نسخه در سال 1500 اتفاق می افتد و دقیقا ادامه نسخه 2 است ؛ از همان لحظه ای که Ezio قاتل اصلی پدرش را می کشد Brotherhood آغاز می شود و سپس به ویلایی که در نسخه 2 ساخته باز می گردد و پس از دیدار با مادر و خواهرش قسمت سوم از بازی کلید خواهد خورد.
برخلاف نسخه های قبل که در چند شهر مختلف بازی رقم می خورد در این نسخه تنها در شهر رم بازی اتفاق می افتد و همان Ezio است که نقش اول بازی را ایفا می کند ؛ ولی در Brotherhood افراد جدیدی هستند که به او کمک می کنند تا به هدف خود دست پیدا کند. اسلحه ها کاملا بهبود یافته و جدید شده اند ؛ توپ ها ، شمشیرها جدید ، تیر و کمان ، دارت زهرآگین ، چاقوی ضامن دار ، بادبزن تیغ دار و چندین و چند اسلحه دیگر که به کاربر کمک می کنند تا به وسیله آن ها و کشتن دشمنان از خود و دوستانش دفاع کند. 
Assassin’s Creed: Brotherhood از GamePlay بسیار جدیدتر و البته قدرتمندتری بهره می برد ؛ صحنه های بازی کاملا متفاوت شده اند و حرکات بسیار نزدیک به واقعیت هستند ؛ برای مثال در صحنه های مختلف بازی Ezio با شمشیر در حال جنگ با دشمنان است و با دست دیگر با شلیک تیرهای کوچک فرد دیگری را خواهد کشت. این یعنی که مقابله با دشمنان به واسطه مدل های جدید جنگ بسیار آسان تر شده است ؛ ترفندهای جدیدی اضافه شده که مثلا کاربر می تواند بر خلاف نسخه های قبل از پاهایش هم در جنگ ها استفاده کند ؛ یعنی با پاها به بدن دشمنان ضرباتی را وارد کند. 
اسب سواری در این نسخه فوق العاده بهتر شده است ؛ استفاده از دو موتور در بازی و طبیعی تر شدن حرکات و البته ساده تر اجرا شدن بازی هم از نکات مهمی هستند که در Assassin’s Creed: Brotherhood به چشم می خورند ؛ این نسخه به سبب استفاده از تکنولوژی های جدید نسبت به نسخه های قبلی از منابع سیستم استفاده کمتری می کند ، یعنی برای کاربرانی که از لپ تاپ استفاده می کنند اگر دو نسخه را تست کنند متوجه خواهند شد که گرمایی که حاصل از اجرای این نسخه می شود بسیار کمتر از گرمایی است که در اجرای نسخه 2 تولید می شود.
حالا ما این بازی را در سایت قرار داده ایم تا کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند بازی را دانلود کرده و در ایام تعطیلات سال نو و در اوقات فراغت از انجام بازی نهایت لذت را ببرند. 


نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
ژانر: اکشن
پلتفورم : PC
سال انتشار: 2011
نوع  فایل : ایمیج از دی وی دی بازی
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.8 گیگ


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 6 بهمن 1390 ساعت: 19:39
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود Assassin's Creed : Revelations تجربه ای لذت بخش در افشای رازها

 

همه چیز آماده شده تا شما کاربران تیغ ها را از دستان خود بیرون کشیده و به مبارزه ای خون بار بروید. بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از سری بازی های Assassin's Creed که شاید بتوان آن را با کیفیت ترین نمونه در 4 مدل قبلی نامید با نام Assassin's Creed : Revelations نیز منتشر گردید. از زمانی که اولین نسخه از این سری بازی ها به سبکی نو و جدید از سوی UbiSoft منتشر شد کاربران نمونه ای جدید از جنگ های قدیمی را مشاهده نمودند. جایی که شمشیر و تیغ ها جای تفنگ های مدرن را گرفت و حرکات زیبای نقش های اول در هر نسخه توانست کاربران زیادی را جذب خود نماید. داستان بسیار جذاب و کم نظیر هم مزید بر علت شد تا سه نسخه قبلی جز جذاب ترین بازی هایی باشند که تا به حال کاربران به خود دیده اند.
اما از این مقدمه ها که بگذریم به نکات مهم و کلیدی بازی میرسیم که در آن ازیو حالا حدودا 50 ساله شده و در ادامه نسخه Brotherhood به جنگ با دشمنان می پردازد تا بتواند راز نسل های گذشته خود را کشف نماید. همان ابزار و وسایل جنگی مانند شمشیرها ، تبرها ، خنجر های مخفی ، تیغ هایی که میان انگشتان مخفی کرده بود و بسیاری دیگر از ادوات را در این نسخه هم با خود به همراه آورده است. اما از نکات کلیدی بازی هم می توان به بهبود یافتن وضعیت گرافیکی و ترکیب بندی جالب تر رنگ ها در همه قسمت های بازی اشاره نمود ، رنگ لباس و چهره نقش اول بازی کاملا متفاوت شده است و همین برای جذاب تر شدن بازی کمک زیادی می کند ؛ دشمنان به شدت قوی تر شده اند و تنها کاربرانی در مقابل دشمنان موفق هستند که بتوانند با بهره گیری صحیح از جنگ افزارهای خود آن ها را از پای درآورند. کشورهای مختلف و شهرهای زیبا که با شبیه سازی بی نظیر آماده شده اند واقعا لذت یک بازی هیجان انگیز را به کاربران هدیه می دهند. همچنین در این نسخه هم کسانی هستند که مانند نسخه قبل در جنگ ها به کمک نقش اول بازی می آیند اما نکته مهم اینجاست که در این نسخه مدیریت و جنگ این یاری دهندگان بسیار آسان تر شده و آن ها کمک بیشتری به ازیو خواهند کرد. 
نسخه رایانه ای این بازی هرچند با کمی تعویق اما بالاخره عرضه گردید و حالا فرصت خوبی است تا کاربران از انجام Assassin's Creed : Revelations نهایت لذت را ببرند. خوشحالیم آسان دانلودجز اولین سایت های فارسی زبانی است که نسخه رایانه ای این بازی جذاب را به کاربرانش هدیه می دهد. مطمئنا کسانی که نسخه های قبلی این بازی متفاوت از همه نظر را بازی کرده اند منتظرند تا ببیند آیا ازیو بازهم می تواند در مواجه با دشمنان پیروز بوده و به راز کشته شدن جدش دست پیدا کند یا خیر؟


نام بازی: Assassin's Creed : Revelations
پلتفورم : PC
ژانر: اکشن
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: UbiSoft
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.89 گیگابایت


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 6 بهمن 1390 ساعت: 19:37
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود Angry Birds Rio v1.4.0 نسخه جدید پرندگان خشمگین

 

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. 
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Rio :
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 6 بهمن 1390 ساعت: 19:32
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

دانلود Fruit Ninja قتل عام میوه ها در یک بازی جذاب

 

بعد از عرضه بسیار موفق بازی جذاب Angry Birds که در انواع سیستم های Touch از جمله گوشی ها و تبلت ها بسیار جذاب تر هم جلوه می داد و البته هنوز هم بسیاری به انجام آن مشغول هستند حالا بازی جدیدی وارد عرصه سیستم های Touch Screen شده که Fruit Ninja نام دارد. البته مدتی است که در سیستم های جدید این بازی جذاب مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران بسیاری هستند که از انجام آن لذت می برند به همین دلیل ما هم ترجیح دادیم نسخه ای از آن را برای PC ها قرار دهیم. 
موضوع این بازی فوق العاده هیجان انگیز همانطور که از نامش هم پیداست کشتن میوه هاست. کاربر باید در نقش یک نینجا با سرعت بالای خود میوه هایی که از بالای صفحه نمایش رها می شوند را به چند قسمت تقسیم کند اما نکته مهم اینجاست که وقتی کاربر کمی به پیش می رود در کنار میوه ها بمب هایی هم رها می گردد که در صورت برخورد با آن ها امتیاز منفی نصیب کاربر خواهد شد. Fruit Ninja باتوجه به موضوع جالبی که دارد می تواند ابزار هیجان را برای شما کاربران فراهم آورد ؛ از طرفی به سبب ساده بودن هیچ گونه محدودیت سنی هم ندارد. پس پیشنهاد می کنیم این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمائید.


قابلیت های کلیدی بازی Fruit Ninja:
- موضوع بسیار جالب و هیجان انگیز
- مراحل مختلف در طول انجام بازی
- هیجان و جذاب بودن بازی 
- مناسب برای سنین مختلف
- استفاده ساده بازی
- کیفیت بالا در گرافیک بازی 
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 6 بهمن 1390 ساعت: 19:27
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود رايگان بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds v2.0.2.0

 

کرک جدید اضافه شد!
بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه  هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد. 

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 6 بهمن 1390 ساعت: 19:22
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

دانلود Angry Birds Seasons v2.2.0 نسخه جدید بازی جذاب پرندگان خشمگین فصول

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

اگه شما این بازی را دوست دارید نظر دهید؟؟!!!

من که خیلی دوست دارم به همین اون گذشتم توی عکس ما


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 6 بهمن 1390 ساعت: 19:2
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد